tirsdag den 31. januar 2012

Bine, Bine Sexmaskine

Jeg er hyper. Prøver at skrive tilbage. (Hvis du ikke aner hvad jeg taler om, må du hellere læse resten af bloggen;). Har siddet, gået, danset, sunget og.... spist! Jeg blev liiiige nødt til, at fylde depoterne op igen, nu når der er plus på kontoen....


P er kedsomheden selv. Han er helt sikkert ude med snøren. Man skriver ikke sådan, med mindre man leder efter noget seriøzzzzzzzzzzzzzzzz!


Halvdelen af det du skriver, er jo løgn! Du løber kun, når det er efter smøger og hvis dét der er hvad du laver til dagligt, så er du blevet fyret siden sidst. Men ok. Det kan jo kun betyde en ting. Du er så nem!


Mens jeg venter på at Natalie kommer med guldkorn, bliver jeg nødt til at fortælle om weekenden.


Bine var fuld. Sådan riiiigtig fuld. Vi endte på....Train. Bine insisterede. Hvorfor? Fordi der kommer alle de mænd som gerne vil misbruges (det er hendes egne ord). Jeg hár spurgt om det ikke er omvendt. Hun gav mig en meget høj hyletone som svar. Det andet Bine siger, når vi er i byen og som hun gentager i en uendelighed, er. Bine, Bine sexmaskine. Jep! Så når Bine introducerer sig selv over for en mand, lyder det således:


- Heeeeeej jeg hedder Sabine, men du kan bare kalde mig Bine, som i, Bine Bine sexmaskine..............


Jeg ville ALDRIG komme nogen steder med sådan en sætning. DET GØR BINE!!!!!? Det bare sådan hun er:) Take it or leave it.


Men jooo. Så var det, der var en fyr dér. På Train. Og han så yderst genkendelig ud. Så jeg kom til, at glo lidt rigeligt på ham. Og han begyndte, at glo tilbage. Og jeg indrømmer. Han så sød ud. På sådan en lidt komisk måde. Strithår, rare, intense øjne og smilehuller (kan ret godt lide smilerhuller........og rare, intense øjne). Bine og jeg stod ved baren. Hun tog udsigten mens hun ævlede og kævlede om...jaaa det ved jeg virkelig ikke. Tror jeg glemte at høre efter. Så jeg lavede sådan en sniger med, at se ud som om jeg lyttede, samtidig med at jeg betragtede ham dersens fyren, som sad sammen med nogle venner.


Pludselig - ud af det blå - vælger mit ansigt at leve sit eget liv. Så det ender med en skæv, skeløjet, grimasse???  Har analyseret situationen 10.000 gange inde i mit hoved og er kommet til den konklusion, at det nok må være fordi mit ansigt blev genert og syntes, at det der glo noget blev for meget.....Du ved, for at tage brodden af det hele..... Piiiinligt!


Bine stopper og spørger hvad jeg har gang i. Og derfra går alting meget hurtigt!


Jeg bliver tomat rød i hovedet. Fyren siger noget til sine venner som griner og så er det jeg pludselig husker hvor det er jeg "kender" ham fra!...... det er ham den arrogante fætter, som kørte mig ned forleden!!! Da jeg finder ud, at jeg har sagt sætningen højt, har Bine allerede forvandlet sig til et missil og styrer direkte hen til det bord hvor fyren sidder... eller står. Han har åbenbart rejst sig op i mellemtiden......


Det næste der sker...foregår i slowmotion. Jeg ser Bine åbne munden. Sikkert for at give fyren en skideballe..............MEN....åh gode Gud. Hun vælger at brække sig i stedet for ________________ (Flatline, pause, alting går i stå et kort øjeblik). Det er i hvert fald sådan det føles.


Og for at gøre alting endnu værre. Hun ramte ham i skridtet.


Hmmmmmmmmmmmmm jo, jo............Det var den bytur.


Over and out.


PS.
Har nu fundet ud af.
1. Fyren på cyklen...og bræk i skridtet, hedder Magnus.
2. Han glemmer mig (os) aldrig.  ....og omvendt.
3. Hvad skal jeg bruge det til?

1 kommentar: