mandag den 23. januar 2012

Bine på mobilen

Solen skinner i dag og jeg har tændt min mobil...

Bine har lagt sådan ca. 332 beskeder. (Sa) Bine, som i, min veninde....eller hvad det nu er, vi er. Vi har i hvert fald kendt hinanden siden børnehaven, hvor hun kastede sin kærlighed på mig og viste det ved, at skubbe mig ned af rutchebanen, sparke mig over skinnebenet og æde min madpakke med ordene "min far kan bare drikke mere end din far. (de er i øvrigt gode venner og ja det kan han). PS. Ingenting er ændret.

De sidste 330 beskeder lyder desparate. Men det er ikke af bekymring over mig, næææææ nej. Hun vil luftes. Med andre ord. Bine vil i byen, drikke sig i hegnet og ha' taget trykket. (og det behøver nødvendigvis ikke at være i den rækkefølge).
Måske tager jeg imod "tilbuddet". Der går penge ind sidst på ugen, så det kan rent faktisk lade sig gøre. Hmmmmm.
Måske jeg skal indvie hende i min plan (den er gennemtænkt og klar). Jeg er ikke et sekund i tvivl om at hun vil elske den. (alt det der handler om at pine og misbruge mænd, eeeelsker hun). Meeen, jeg kender hende også godt nok til at vide, at hun vil føre planen ud i livet, hvis jeg ikke gør det.....og det er jeg stadig lidt for gennemsigtigt til. Ro på Bine!

Solen skinner og jeg vil også luftes....snart....lige om lidt. (min mave knurrer, har ingenting i køleskabet, så jeg er rent faktisk tvunget til at skulle ud). Hvad kan man købe for minus 56 kr?!

I øvrigt. Undskyld Bine. (Nu er du introduceret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar