torsdag den 8. marts 2012

Kære Gud - det er lige mig igen

Kære Gud, han/hun, den, det.

Hvis det der vognstangs koncept virkelig eksisterer, vil jeg meget gerne have det stopper nu!
Og hvis det udskyder noget og jeg bliver straffet endnu hårdere, senere i mit liv, så er jeg rent faktisk ligeglad. Basta!............Nej, men så sæt det på pause. Bare et år eller to.

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvad det er jeg skal lære... og helt ærlig, så kan jeg ikke mere! Det gør for ondt!!!

Okay jeg tilstår. Det der med at farve mit hår. Det var nok ikke helt for min skyld. Jaaar det var for Ps. I tilfælde af,at jeg skulle møde ham og han syntes jeg var meget sød alligevel...med kastanjebrunt hår............................................ Ja jeg skammer mig. Bonus er, at hvis det var det jeg skulle lære, så har jeg lært det nu! Tak for det. Jeg skal gøre tingene for min skyld. Got it!

Lige et spørgsmål. Hvad sker der nu, hvis jeg går ned og køber min hårfave tilbage med penge, jeg ikke har? Lover du så at lade torturinstrumentet ligge?
I øvrigt. Mens jeg har dig. Ville det så være for meget at forlange, at du drysser lidt positiv tryllestøv hen over mig? Kunne rigtig godt tænke mig, at opleve det fænomen, som vidst nok kaldes, at være en heldig kartoffel.. Vil du?......Hva? Eller, hvadbehager?.............................

Stilhed er altså ikke min form for kommunikation. Og hvis du er i gang med, at tale til mig i symbolsprog via min hjerne, så kan du godt glemme det. Tegn og ledetråde er heller ikke mig. Jeg er til direkte, konkret og synlig kommunikation. Med lyd og ord og sådan. Tak. Igen.

Og så var der lige ham der, The love of my life, som vi talte om forleden........ Øh ja altså. Du må meget gerne speede processen lidt op tak............................

Ok. Er du med på at vi lige prøver noget af?

Så kære Gudhamhundendet.

Lad mig se hvor hurtigt du opererer og lad os mødes på midten.

Jeg beder om, at han står ude foran min dør i morgen.....! Og at, jeg har fået mit fine røde hår tilbage inden da. Og, at du fortæller mig, om jeg skal tage det der Remeronnoget.

Tak takiditak.

Vi tales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar