torsdag den 22. marts 2012

Er der noget jeg har misforstået?

Troede, at når man var nyforelsket, så skulle man ligge i sengen og tale. Hele natten. Elske og tale. Tale og elske.
Troede, at når man var nyforelsket, så skulle man ikke kunne få en bid ned. Af bare kærlighed.
Troede, at når man var ny forelsket, så skulle man have lyst til hinanden. Hele tiden. Røre, kysse, smile, betragte. Og glemme at trække vejret.

Er der noget jeg har misforstået?!

Jeg har taget fire kilo på og har sammenlagt set P i to timer på en uge. Jeg sover alene, vågner alene, spiser alene, alene, alene, ALENE!

Nyforelsket?! Nej. Åbenbart ikke. Bare hverdags, nå hej, det var bare dig forelsket....Måske er det godt nok.....

Det er bare ikke godt nok, at vi havde vores første skænderi i går. Eller i hvert fald det første, efter anden omgang. Forstod du den? Egentlig meget godt gået, nu når vi kun ser hinanden i en spillefilms længde.

Fortalte P om min sagbehandler og alle de bekymringer der følger med en usikker fremtid.
Det var egentlig bare for at få luft....Og for at blive krammet.............

Lang historie kort.

Jeg har fået til opgave, at finde ud af mit liv. Finde et arbejde, få et liv, eller sådan noget i den dur.
P mener ikke man kan opbygge en fælles fremtid, når den ene person i forholdet, er så ustabil som jeg er.......?

Av! Fælles fremtid. Er det positivt?  Ustabil. Er det negativt? Hvad mener du egentlig?

Ikke noget, sagde han. Han ville bare have, jeg fik samlet mig selv op og taget mig sammen.....For min egen skyld....

Kan stadig ikke finde ud af, om det er positivt eller negativt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar