mandag den 5. marts 2012

Kære forår. Bliv hjemme!

Har ikke skrevet i noget tid. Undskyld. Du vil forstå hvorfor, når du læser videre.

Lige en lille advarsel inden du går igang.
Mennesker der ikke kan tåle og tolerere kedafdethed og den negativitet som følger i kølvandet på tusind tårer, bør venligst stoppe med at læse NU!

Dette indlæg handler om en læge, om politiet og ordet Remeron.

Here we go.

Blev stoppet af politiet forleden. Man må åbenbart ikke cykle på en gågade. Nej vel Leise!!! Og hvis du er i tvivl, så giver vi dig lige en bøde på 700 kr. for en god ordens skyld. 700 KR!!!!!
Ja da. BLOODY HELL!

Det er første gang jeg er blevet stoppet af politiet, første gang jeg har fået en bøde og allersidste gang jeg cykler på gågaden.....Gud hvor jeg hader mennesker der har brug for at råbe "SÅ KAN DU LÆRE DET", mens man står og venter på en migkanduikkeløbeomhjørnermed politimand som er alt, ALT for langsom til at udskrive bøder. Man kunne få den mistanke, at han gør det med vilje, fordi han elsker hvert et sadomasicistisk øjeblik af det. Kæft det tog lang tid for dig, at udfylde en simpelt formular. Fortsat god dag og skråt op! Jaaaaa, jeg var selv ude om det og HVA' SÅ!

Sådan ser det ud når man bliver stoppet af politiet. I tilfælde af, at du ikke har set det før.

NÆSTE!
Jeg har engang hørt en sige, at når noget gentager sig, er det fordi man ikke har lært det man skulle....
eller fordi man skal igennem en eller anden udviklingsfase. OG. Gentagelsen/situationen forstørres og eller forværres, jo længere tid der går....Fik du den?
Det vil altså sige, at vedkomne som har lavet den hersens regel, opererer på sådan cirka denne måde:

1. - Hej, her er et vift/vink med en vognstang (hvad end en vognstang er?)
2. - Hov, det så du vidst ikke. Derfor pander jeg dig en, med selvsamme komiske instrument.
3. - Fordi du er så lam i roen, slår jeg dig nu i gulvet.
4. - Fuck mand. Du fatter jo ikke en bønne. Vognstang pssstvæk! Du har nu følgende valgmuligheder:
            1.depression.
            2. bankerot.
            3. skilsmisse.
            4. miste job.
            5. miste elsket person.
            6. miste førligheden.
            7. sygdom.
            8. afgå ved døden.

Sagt på en anden måde. Du bliver nu sat over for den prøve der hedder: Lær at håndtere dét, at miste sig selv. Værsgo og vælg det ord ovenover der passer bedst til dig.

Mmmmmmmmmmmokay. Tror jeg vælger at min læge, som lugter af ost ud af munden og altid ser ud som om han syntes man er snot dum og dertilhørende briller med flerstyrkeglas, skal sige:
- Jamen Leise, vi ved jo hvordan du er.......? (Han sidder helt alene på sit kontor. Hvem er vi? Og ikke mindst. Hvordan er det jeg er? Spørgsmål der meldte sig da det var for sent) og vi mener det ville gavne dig at tage Remeron og evt. konsultere en psykolog..............................................

Forestil dig nu: Mig stående på gaden, foran en flot, gammel maghonidør som er døren op til min læge. I bragende solskin og kåde forårsmennesker på vej....i en positiv retning. Og jeg. Jeg står i en form for gåen i stå tilstand og kikker på recepten i min hånd. Sådan lidt ved siden af alting, igen. Ikke hørt, ikke forstået og ikke helt set. Tre minutter efter blev jeg stoppet af politiet. Helt rundt på gulvet og meget, meget tæt på græde.

Slog Remeron op på nettet da jeg kom hjem.

Det er et middel mod depression.

Nå....okay.....
Så der må betyde, at den åbenbart er lidt mere gal med mig end jeg var klar over.......Kan godt se, at det måske ikke er helt i orden, at blive liggende i sin seng, fordi man ikke har lyst til at stå op. Dag efter dag. Men jeg er jo bare så træt.

Så kom den der kedafdethed. Grædoggrædoggrædoggrædoggik ned i kiosken og købte bland selv slik for 100 kr. som jeg ikke havde råd til.

Sad og gloede på posen fyldt med slik, remeronen (som i  øvrigt er smeltetabletter, hvis du vil vide det) og på min mobil. Fandt min mors nummer...og min fars.....
Gik i seng. Slikket smagte gammelt, var i tvivl om smeltetabletterne og lysten til at ringe, var der slet ikke.

Det er jo slet ikke sådan her det skal være.

Jeg er helt alene!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar