mandag den 10. september 2012

Fra himmel til helvede

Da sommeren var ovre, skyllede det ind med mennesker. Festugen gjorde sit indtog og ALLE jyder valfartede til Århus. Man går ikke glip af noget så helligt som Danmarks største halmbal, pånær liiiige mig.

Jeg burede mig inde. Den skærende kontrast gjorde for ondt at kikke på.

Jeg havde lige haft 8 dage i himlen, da livet uden for min fars penge, kom bulrende.

Otte dage i et langt knus, hvor det ene sammentraf tog det andet.

Skæbnen?!

Bedøm selv! 

Da Magnus kørte mig ned på sin cykel dengang, var han lige flyttet hertil. Han genkendte mig med det samme, men var i chok.

For!

Magnus var min første kæreste, da jeg boede i nordvest!!! Ham vi kaldte Mager og som mine første hede fantasier handlede om. Ham som stod på skateboard og tegnede vilde tegninger af drager, katte og hjerter med mit navn i. Ham jeg drak the hos, to gange, inden jeg flyttede. Ham jeg aldrig nåede at kysse....

Før nu:)

Og fordi det ikke er vildt nok...

Magnus er Flodhesten! Ja, DEN flodhest!
Hvorfor sagde han det ikke? Det spurgte jeg også om. Han prøvede. Men:
1. Man må ikke tage flodhesten af, andet end i pauserne.
2. Flodhestens hoved har det med at sætte sig fast.

Nå jamen ok. Og så overgav jeg mig fuldstændig til kærligheden. Det var det simpelthen for syret til, ikke at gøre.

Og så var det, at Magnus skulle hjem og besøge familien på nørrebro. Efter otte dage i paradis.

Der sad jeg så i min lejlighed og sukkede og pludselig kom billederne snigende.

Flodhest.
Flodhestehoved.
Bine......
SEX!

Tja og så ligende jeg mig selv igen.

Farvel kærlighed, farvel love of my life. Hvordan kan jeg fortsætte når nu jeg ved at Bine og Magnus har haft sex?!

Alt, alt for forvirret.

Skal jeg lade som ingenting? Skal jeg sige det? Skal jeg være ligeglad? I så fald. Hvorfor kan jeg ikke finde ud af dét? Måske er han slet ikke hjemme og besøge sin familie! Måske bor han slet ikke i Århus! Måske er han slet ikke Mager!!! Måske boller han med alt hvad der rør sig. I flodhestekostume, fordi det er en fettish han har... Måske var han virkelig bare den Magnus jeg så, da han kørte mig ned. Snobbet, ligeglad og ude på hævn. Måske er det nemesis, efter alt hvad jeg har gjort ved P.....Måske var det alligevel okay, at Bine kastede op ud over ham.

Jep, kan du kende mig nu!?

Så her har jeg siddet og kogt i mit eget fedt, mens tiden er gået (i stå). Magnus skulle være startet på sine studier nu...hvis det passer. Jeg tvivler kraftigt. Han ville have haft ringet, hvis han virkelig var alt dét, jeg følte han var.

Tror jeg bliver siddene her lidt endnu....







Ingen kommentarer:

Send en kommentar