mandag den 24. september 2012

Kære Leise, jeg elsker dig.

Har taget en beslutning, lavet en plan og jeg er klar til afgang!

1. Jeg vil finde mig en uddannelse - med start engang i 2013.
Grafisk designer, kultur og medie, manuskriptforfatter... Skal undersøges. Mulighederne er jo mange!

2. Vil begynde på noget dans. Snarest!

3. Elske mig selv.

Sidsnævnte skulle måske stå først...? Den er jo vigtig! Jeg mener, hvem kan elske mig, hvis jeg ikke engang elsker mig selv?!

Men er det mere, at jeg skal tage mig af mig selv, end at elske...?Nej, jeg vil øve mig på at elske mig selv og forkæle mig selv. Som var jeg min egen bedste ven. Basta!

Og hvordan gør jeg så det?

Måske jeg begynder med det, jeg lige har skrevet. Undersøger mulige uddannelser, begynder til dans og....forkæler mig selv/elsker!

Og nej, der skal ikke snige sig en eller anden fyr ind i mit liv, som jeg ikke kan modstå, fordi jeg er ensom og bare vil elskes. Nix! I want the real deal. Og det begynder med mig!

Lyder som en god plan.

Sæt igang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar