onsdag den 19. september 2012

Den fabelaktige Sofie

Sofie ringede på døren.

Jeg inviterede hende indenfor, selv om jeg ikke havde lyst. Min dårlige samvittighed og angsten for konfrontation, lurede i baghovedet.


Hun havde læst mit indlæg (det hvor jeg skriver, at hun kalder mig sin veninde og jeg skriver bullshit)....Ups.

Jeg blev rød, varm og anspændt. Endnu en boomerang.

Men Sofie kom ikke for at tage en diskussion. Hun kom heller ikke for at skælde mig ud, forsvare sig, pege fingre eller lege "det er din skyld" legen.

Hun kom bare fordi, hun netop ville vise mig, at hun ikke ignorerer mig.
- Det er ikke min stil og du kan ligeså godt vænne dig til det, som hun sagde. Jeg er lige her og hvis du tør, så ring, eller skriv, hvis du ikke tør. Jeg holder jo af dig Leise.

Nå jamen....okay.

Peace!

Hun havde købt franske oste, hvidvin, baguettes og to stks. overskæg.

Der sad vi så. På gulvet, med dug og overskæg og hørte Valse Parisienne.

Når du nu ikke kan komme til Paris, så må Paris jo komme til dig.

Sofie. Du er fabelaktig!

http://www.youtube.com/watch?v=dYZ8tqxJAQ0&feature=related








Ingen kommentarer:

Send en kommentar