fredag den 13. april 2012

I JUST call to say I love you

Der er liv!

Hvis jeg ligger øret til gulvet, kan jeg hører Phil Collins, Sting og Stevie Wonder. Svagt.

JUST er ikke en gammel dame. Umuligt. Med mindre hun har ung smag...og lyserødt hår:)

Ung og ung. Jeg tror JUST er 30 plus.

Kønnet har endnu ikke gjort sig til kende. Men det må næsten være hunkøn....hva? Med den musiksmag...Og dog. Ville en kvinde ikke skråle med på de hits? Ville en mand? Hvis man levede af at synge opera, ville man helt sikkert synge med. Ergo er JUST heller ikke operasangerinde med halsbetændelse......med mindre en halsbetændelse kan vare i to måneder...?

Sjovt, at man pludselig ønsker sig lidt mere lyd, nu når man har tryglet "Gud" om ro...

Har en halv aftale med Bine - måske kan jeg få hende til, at gå ned og bede om en skål sukker...? Samtidig ser jeg er scenarie i mit hoved der gør, at jeg undlader. Sukker er alt for uskyldigt, når det kommer til Bine. Uanset om det er en mand eller en kvinde der åbner døren.


God weekend.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar