onsdag den 1. august 2012

MMMMMagnus

Tror jeg er forelsket i Magnus....

Hvordan kan jeg egentlig være det?!

Jeg kender ham jo ikke. Jeg aner ikke hvor han bor, eller om jeg nogensinde kommer til at se ham igen.....selv om vi har det med at støde ind i hinanden i tide og utide.

Måske var han ude på at hævne Bines lille stunt, fra dengang vi så hinanden sidst!? Måske reddede Tusse mig uden jeg var klar over det!.....Måske var han slet ikke interesseret i mig.....

Tak Tusse....Jeg er ked af alt det der skete. Jeg er ked af, at du ikke sagde til mig hvad der foregik. Ked af, at du stjal alle de glas...eller måske ikke ked af det. Mere forundret.
Forundret over, at noget kan forandre sig så hurtigt. Forundret over, at lysten til at se dig, pludselig er væk. Og forundret over, at det ikke gør noget....Måske var det blot skolen vi havde sammen. Dét at vi kunne være der for hinanden og hjælpe hinanden, mens vi begge så vores angst i øjnene.....Måske var det socialfobien der spillede os et puds? Måske var det for hurtigt, at ville åbne så meget op...Måske ikke. Måske tænker jeg for meget over alting....Tjaaaaa det lyder sku egentlig meget rigtigt.

Tanker og bekymringer om fortiden og fremtiden, gør det meget svært for os mennesker, at leve i nuet. Det handler om fokus. Hvis fokus er spredt for alle vinde, er det svært at holde balancen. Nej jeg er ikke en fortune cookie - det er blot sætninger jeg tog med fra skolen, og som jeg har lært en hel del af.........(Skoleforløbet er i øvrigt slut, så jeg "happily arbejdsløs" og helt uden (for)mål...igen).

Jeg er her, lige nu. Lige nu, er jeg her. Foooooookus.

Skulle man hænge sedler op, rundt omkring i byen, hvor man efterlyser ham? Eller er det liiiige voldsomt nok? Måske man skulle starte med at skrive på en enkelt toiletdør. På Train.....på mændenes toiletter....

Eeeej.

Jeg nøjes bare med at sidde her og sukke. I nuet.

Jeg tror hans øjne var brune....

Uuuuuh ja. Hold det fokus;)

SUK.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar