lørdag den 22. september 2012

Just V Just

De skændtes så det brager. Nedenunder.

Hos Familien Just....eller kæresteparret Just....? Eller just soon to be single...

Jeg må skrue op for musikken, for jeg syntes det er lidt pinligt, at jeg kan høre det hele.

Desuden råber kvinden meget højt.

- Elsker du hende hva? ELSKER DU HENDE!?

Og så diskuterede de igen. Og da jeg skruede lidt højere op, lød der en banken. Som om det er mig der larmer!?!?!? Og så måtte jeg skrue ned.
- Fuck det træls! Råbte kvinden.
Og manden brummede. Lød som om, han bad hende slappe af. Og kvinden begyndte at græde. Og så startede det forfra.
- Elsker du hende...

Jeg satte mig i soveværelset og begyndte at skrive. Og pludselig smækkede døren. BANG. Og der blev helt stille....Jeg listede ind i min stue. Lagde øret mod gulvet og kunne næsten ingenting høre.

Gad vide hvem der skred?

Ham der måske elsker en anden, eller hende der gentager sig selv?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar