torsdag den 13. september 2012

Hvordan har du det Leise?

Jeg er pludselig usikker på, om jeg egentlig fik skovlen under den der socialfobi?

Tilbagegang? 

Min følelsesfobi fejler til gengæld ingenting. Jeg kan i hvertfald ikke slå det op nogen steder....Så joo, den må være forsvundet....

Fremgang?

Har stadig ikke lyst til at gå nogen steder....eller at se nogen mennesker, eller ringe til min far, eller mor, eller..........nogen......

Agorafobi

Agorafobi betyder angst for åbne pladser - og opleves som angst i forbindelse med at forlade hjemmet. Angsten kan komme til udtryk ved, at man ikke kan gå i butikker, opholde sig i store forsamlinger eller på offentlige steder. Det betyder også at man er afskåret fra at rejse, fordi man ikke kan færdes i bus, tog eller fly. Dette har ofte at gøre med tanker om at falde om og blive hjælpeløs, hvor man ikke forventer, at nogen vil hjælpe en, men blot kigge kritisk til.

Agorafobien har det fint tak.



Hvad med dig Leise? DIG!?

....................................................mig?....................



Hvem er det nu jeg er?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar