lørdag den 7. april 2012

P som i psykolog og påske

Kort nyt:

Jeg har været hos psykolog.

Jeg har socialfobi, følelsesfobi og agorafobi. Der var vidst noget mere, men jeg loggede ud i al hemmelighed. Og mens jeg betragtede min helt egen personlige psykolog, uden lyd, hørte jeg mig selv bruge min nye scorereplik.

 - Hej vil du med hjem og se mine fobier?

Plat, egentlig. Men jeg har engang fået at vide, at man skal se tingene fra den positive side.

Jeg skal starte på en form for skole, hvor der går sådan nogen som mig. (sidebemærkning som gør ondt: Jeg er kommet på kontanthjælp og derfor kan jeg komme på den hersens skole...) Lyder spændende ik?

Sådan nogen som mig....

----------------------------------------------------------------------------------

I morgen skal jeg til påskefrokost. Hos dukken og min far. De får gæster.

Gad vide om der kommer sådan nogen som mig, eller om det kun er mig, som at der er mig...?

Anyhu.

God påske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar