onsdag den 15. februar 2012

VALENTINSHÆVNEREN!

Eftertanker.
Jeg er et ondt menneske. Jeg har ondt i samvittigheden......Men det burde jeg ikke... vel? Han var selv uden om det. Han inviterede jo en ud, han aldrig havde mødt før. Hvad har han tænkt sig!?! Bryllup?!?!? Det så sgu sådan ud!

Så hvad?!

Så jeg og Natalie sagde jatak og han havde bestilt bord på Römer, ved åen (intet nyt dér). Det nye var, at jeg aldrig har tænkt på det, som et genialt sted. Rent udkigspost mæssigt.

Så så man lige mig, iført ninjakostume. Sort i sort, med sort på. Og ja, en kikkert. Sådan en man bruger når man er i teatret. (Du skal nok få den tilbage igen far) I øvrigt...bare som en reminder. Så har man kun det sjov, man selv laver.

Så der sad han...og ventede og ventede. Mens han rettede på sit mørkekgrå suit, med aftalte, lyserøde blomst i brystlommen og tjekkede klokken igen og igen hehehehe. Med slikhår, et nervøst smil på læben og nytrimmet gedeskæg. Det sidste klæder dig i øvrigt ikke. Desuden har du taget på, (hvilket jo ikke helt kan passe, eftersom du har fortalt Natalie, at crossfit og styrketræning er din store lidenskab...Nååå jo...MED MINDRE DET ER NOGET DU HAR FUNDET PÅ!!!

Jo senere det blev, jo mere latterlig, lille og forladt så du ud. Alle andre på Römer var par, der havde valgt at fejre deres kærlighed SAMMEN MED DIG P! Og netop dét gjorde, at scenen var perfekt. (vil liiige minde jer om, at det var ham der havde valgt valentinsdag!? Ikke mig. Ham!)

PS.
Fik i øvrigt ondt i øjnene af at se på alle de der romantiske kærlighedsmennesker. Jeg er da ligeglad med Valentinsdag! Det er bare noget romantisk pis som amerikanerene har fundet på, så de kan tjene flere penge.....? Er det ikke? Det kan da ikke være med en peaceagtig bagtanke der handler om kærlighed kan det!? Aaaaj!........ Anyhu.... HADER DET! UANSET HVAD HAM VALENTIN ER UDE PÅ!

FØR PS.
Jeg gik hjem inden P gjorde, satte mig ved min computer, loggede ind på hans profil og skrev:

Var forbi Römer.
Så dig.
Tænder ikke på dig.

Derefter gik jeg ind på Natalies profil og ændrede alle de krav om hvordan hendes drømmefyr skal se ud. Og intet, absolut INTET, kom i nærheden af P.

Har siden haft en sang på replay, som jeg eeeelsker og som jeg kun spiller ved helt specielle lejligheder. Og ja, måske er det bizart. Og HVA SÅ!

Kender ikke meget til Lone Kellermann, men hendes stemme har så meget POSITIV MATRONE POWER og får mig til, at føle mig som en VELLYKKET, OVERGLAD og OVERPOSITIV MATRONE/DIVA med POWER.

Det må vel betyde.... at samvittigheden er væk... MUUUUUHAHAHAHAHAHADYYYYB indåndning....Åh åh ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, åh Luigi. Se Venedig og DØØØØØØØØØ.

Ext. Gerningstedet, højlys dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar