fredag den 24. februar 2012

Gud har hørt min bøn

Mine underboer flytter!

Farvel drenge, farvel surround sound, farvel løvebrøl, og tarzanhyl. FARVEL.

Goddag....?

Kære Gud, den/det, han eller hun. Når nu det lader til at du lytter.

Lad det være en gammel stum og døv dame som flytter ind. Lad hende elske stilhed og giv hende lyst til, at bage kager til mig i tide og utide. Evt. også fylde køleskabet op når det trænger. Nej, ikke evt. Hun skal bare gøre det. Færdig!

For sjov skyld må hun godt kunne spå........Bare det ikke bliver for weird. Du ved. Med pastelfarver, turban og krystaller....så igen. Det ku' sgu være underholdende...og praktisk....men så skal hun jo kunne tale og høre hvad jeg har at sige...? nej nu bliver det sgu for indviklet..................Ok. Hør her. Hvis det virkelig skal være... Så lad det være the love of my life...

PS.
Bare så vi er enige. Den gamle dame skal IKKE være the love of my life...
Jeg stoler på dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar