mandag den 19. november 2012

Gå ALTID tilbage til en fuser. Det kan ende i et knald!

Det begyndte for et par dage siden. At Leise trak sig. Hun ville ikke kæle så meget mere, miavede på en anden og mere højlydt måde. Fandt højst ro i ti sekunder og hendes skraben på min hoveddør kunne ikke blive mere IN YOUR FACE agtig.

Leise var klar.

Klar til at komme hjem, tilbage, blive kælet med, spinde og finde ro. OG JA, jeg taler jo for fanden også om mig selv...

Jeg har gået som KATTEN om den varme grød, men den har været for varm og jeg har været bange for at brænde mig. IGEN.

Og selv om der har ligget gaver og kattemad uden foran min dør i tide og utide. Selv om Magnus har spillet høje serenader på sin guitar, om smukke, dejlige, sexede og kærlighedsguden Leise, gennem sit loft og mit gulv, så har jeg ikke et sekund været i tvivl om, at det hele har været til mig. Man kan da for helvede ikke savne en kat så meget, kan man vel? Den tanke har så alligevel sået en mikroskopisk tvivl i mit sind og jeg er blevet endnu mere vred. På en god dag, er jeg kommet frem til, at HAN HAR KALDT SIN KAT LEISE!!!.....Og pludselig huskede jeg, at han havde et skænderi med sin eks, fordi han elskede en anden.

Hvor stor kan en overskrift blive?!?

Alligevel har jeg returneret hans højlydte forsøg med vrede. Vrede over alt det han har gjort. Vrede over, at jeg er vild med ham og, at han ikke bare skrider og lader mig være i fred.

Det er eddermame svært, at bede den man elsker om at gå. Især når det er (uafklarede) følelser der taler. Når det man allerhelst vil, er at sige - Bliv for satan. Og fjern alt det som gør ondt, når du... når JEG beslutter mig for at give slip over, at du bliver, trækker vejret og eksisterer, lige nedenunder mine fødder. Hver dag!

Jeg har haft svært ved at sove, spise og tænke. Fordi du ville have mig og jeg ikke tager dig!

Så hvor længe kan man gå og stritte imod?

Indtil i går...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar