søndag den 8. januar 2012

LORTE ÅR!

December måned er for længst overstået. 31 dage er pakket sammen på få sekunder og gemt væk. Alle har budt et nyt år velkommen....Bare ikke mig. 


For et eller andet sted bliver december hængende. Den passer så godt til mine følelser. 
Alt det lys som trænger ind i januar er alt for skarpt og alle menneskerne på gaden, for mange.


Det er alt for hurtigt at gå ind i det nye år, når resten ikke følger med. 

Jeg skulle aldrig have sneget mig udenfor! Beviset på, at du har været her, rev mit hjerte fra hinanden... IGEN.
Der var stadig rester af vores snemand tilbage. VORES snemand. Din og min. Den som vi lavede af sand, fordi vi syntes det manglede, eftersom det ikke havde sneet. (hvor pladder romantisk og hvor latterligt!)

Det er bare så lang tid siden, jeg har haft det sådan med en fyr... Men du havde det ikke på samme måde.


I december var jeg forelsket og i december var du i tvivl.


- Jeg tænder ikke på dig mere. (siges koldt, med lige så koldt blik i øjnene)


AAAAAAAAAAAAV! (lyder som når man trækker en kat i halen)


Nu er januar snart forbi, december et overstået kapitel og jeg ville ønske
det hele tog det lidt med ro, så jeg også kunne følge med.


Eller jeg ville ønske at man kunne slette det hele, så det aldrig havde fundet sted!!!
Men den der snemand stirrer mig direkte i øjnene.


Vær velkommen. Lorte år!


Musik på replay: Adele "Take it all"
http://www.youtube.com/watch?v=o0DdXhFVcEg






Ingen kommentarer:

Send en kommentar