tirsdag den 13. marts 2012

Forårsglad i låget

OKAY........................................................................................................Jeg må hellere få det sagt.

P og jeg er sammen igen............Jeg sagde simpelthen ja, da han spurgte. På sine grædende knæ, eller hvad sådan noget hedder. Så deeeeeet.

Det hele er gået så hurtigt. Og foråret er kommet på samme tid....Ja. Jeg tilstår! Jeg er glad. Sådan lidt ala: Himlen er blå og min cykel lilla.Tjulahæj tjulahop.

Han har inviteret mig til Paris!!!!...........Jubiii og klap i mine små hænder.

Hånden på hjertet. Bare mellem dig og mig.

Et eller andet sted, helt inde, er der en lille bitte stemme som gør mig utryg. Jeg er rent faktisk bange for, at det her, er hans helt egen, personlige hævnplan. Sådan én, hvor jeg ser mig selv, stående foran eiffeltårnet, med mascara hængende under øjnene og min røde kysselæbestift tværet ud over det hele. Fordi jeg har tørret snot og tårer væk i en uendelighed. Fordi P har efterladt mig på den onde måde! Store røvhul!

Samtidig kan jeg hverken mærke det, eller se det på ham. I skrivende stund, kan jeg godt se, at jeg er den paranoide type...men hvad nu hvis.....?

Han aner ikke, at jeg skriver den her blog (og det får han aldrig at vide!) Han er slet ikke en bloggertype. Han er sælger.....og hvad så?! Kan en sælger ikke finde ud af at blogge?.............Jo men man kan jo ikke bare sige: - Øøøh har du tilfældigvis hørt om min blog øøøh hvor jeg beskriver i detaljer, hvordan jeg får dig ned med nakken...!?
NEJ VEL! Dum, dum, DUM idé!

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm får ondt i hovedet af at tænke så meget. Tager lige en time out.

Anyhu. Er på vej ned til samtale med sagsbehandler. Vi skal diskuterer min fremtid og mine muligheder i min kommende fremtid. Som åbenbart ligger lige rundt om hjørnet.

Det var bare lige det jeg ville sige.

Hej hej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar